CENA: od 0,00 PLN do 0,00 PLN
OCENA: Brak ocen
OFERTY: Nie znaleziono ofert
Nowa mieszanka oparta na związkach krzemu (Sillica Tread Compound) znacznie ogranicza efekt twardnienia bieżnika przy niskich temperaturach i zapewnia lepszą przyczepność na mokrej nawierzchni oraz śniegu i lodzie.
Zmieniona geometria szerokich rowków bieżnika oraz poprzeczne kanaliki w kształcie litery V zapewniają zwiększone bezpieczeń stwo w przypadku wystąpienia zjawiska aquaplaningu.
Zmniejszenie oporów toczenia opony wpłynęło na obniżenie zużycia paliwa
Dzięki zastosowaniu rowków w kształcie litery V zmniejszono poziom emitowanego hałasu co znacznie poprawiło komfort jazdy.
Optymalna geometria lamelek zapewnia uzyskanie lepszej przyczepności podczas ruszania, przyśpieszania, jazdy i hamowania.
Dunlop SP Winter Sport M3 oferowana jest aż w 44 rozmiarach na koła o średnicach od 13 do 19 cali, a indeks prędkości V - zezwalający na jazdę 240 km na godzinę - w pełni uzasadnia słowo „Sport” występujące w nazwie opony. Poza tym, dużo radości przyniesie ta opona wszystkim tuningowcom, poszukującym niekonwencjonalnych rozmiarów.
Żmudne prace nad zmniejszeniem hałasu emitowanego podczas jazdy, doprowadziły do jego redukcji niemal o połowę w stosunku do konkurentów. Osiągnięto to dzięki nowemu rysunkowi rzeźby bieżnika oraz unikalnemu systemowi połączeń pomiędzy jego elementami. Kształt bieżnika ma również ogromny wpływ na przyczepność opon podczas jazdy po zaśnieżonej lub oblodzonej nawierzchni.
Pozbawione załamań rowki opony zimowej Dunlop SP Winter Sport M3, które odprowadzają wodę spod opony, w dużej mierze poprawiły zachowanie opony na mokrej nawierzchni. Ma w tym swój udział również nowa mieszanka gumowa o podwyższonej zawartości krzemionki aktywowanej. Efektem tego jest zwiększenie przyczepności do nawierzchni, przy zachowaniu niskich oporów toczenia. Ujmując to lapidarnie kierowca będzie jeździł dłużej i bezpieczniej, rzadziej odwiedzając stacje benzynowe. Modyfikacjom uległa także wewnętrzna budowa opony. Nowością w oponie zimowej Dunlop SP Winter Sport M3 jest bezstykowy pas, wykonany ze specjalnie opracowanego nylonu. Pas ten umieszczony jest pomiędzy stalowym opasaniem a bieżnikiem opony w jej części barkowej tj. w miejscu, gdzie bieżnik przechodzi w bok opony. Dzięki temu zwiększa się odporność opony na bardzo duże siły odśrodkowe, powstające przy wysokich prędkościach.
Prace konstruktorów i technologów Dunlopa sprawiły, że opona Dunlop SP Winter Sport M3 będzie się zachowywała w warunkach zimowych tak, jak dobra opona letnia w upalne lato
Dunlop SP WINTER SPORT M3 265/60R18 110 H to produkt stosunkowo mało popularny, nie znajduje się w czołówkach rankingów sprzedaży w kategorii Opony.
Urządzenie to aktualnie nie należy także do popularnych urządzeń producenta Dunlop.
Dunlop nie należy do najpopularniejszych marek w kategorii Opony, Opony Dunlop znajdują się dopiero na 11 miejscu. Jednym z najbardziej popularnych produtków marki Dunlop w tej kategorii jest Dunlop SP Sport Bluresponse 205/55R16 91 V .
Większym zainteresowaniem cieszą się Opony Continental. Na przykład Continental ContiSportContact 255/35R19 96 .
Urządzenia Dunlop w kategorii Opony są średnio droższe niż Opony w ogóle. Opony Dunlop stają się coraz popularniejsze na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy.
Aktualnie Dunlop jest na pierwszym miejscu w następujących kategoriach:
Producent Dunlop > Opony Dunlop
Rozmiar opony 265/60R18 > Opony 265/60R18
Index nośności 110: do 1060kg > Opony 110: do 1060kg